08.04 Belgia

Ma olen endiselt nii hämmingus kuidas saab siin nii hea elu olla? :D

Ei oskagi kohe alustada.. Hobustega sõidetakse väga sõbralikult. Trennid pole mega koormusega ja ei olda karmid. Hobused saavad palju õue ning tõesti hoolitakse nendest kui loomadest mitte vaid nö vahendist. Jef annab alati suhkrut kui hobuse mulle üle annab ja enne minekut alati patsutab ja räägib nendega :P
Homme lähme me võistlustele, seega täna peale lõunat oli mul kolm hobust ära pesta. Õnneks on siin ka solaariumid seega oli suhteliselt lihtne see majandus. Õuest tuppa, kaitsmed ja tekid maha ja läks pesemiseks. Nende kolme pesemise lõpetades olin ise ka ligumärg ja käisin ruttu toas riideid vahetamas. Haige olen juba niigi. Täna käisid ka Jefi isa ja ema tallis minuga jutustamas, esimene küsimus kohe kuidas tervis :D Ütlesid et kohe kui halvemaks läheb v rohud otsas tule meie juurde. Ulme perekond. Ja täna tõin just Carefulli karusellist ära ja ta alati suht äksi täis kui ta sealt välja võtan, nagu ka täna tulin temaga talli poole ja see keksles kahel jalal kõrval, ma tavatoonil ütlesin talle inglise keeles, et ma lihtsalt tuletan meelde sa oled mära :D Ja seda kuuldi ja nähti pealt ja öeldi, et näha kohe täkkude keskelt tulnud :D
 Täna oli ka ühe hobusega väike kahtlus et miskit halvasti. Hommikusöök oli alles nii hein kui müsli, koplisse viiest ta ALATI tõmbab jooksu ja on mega õnnelik seal püherdab jne aga täna lihtsalt oli tuim tükk seal. Lõuna mille koplisse viin oli samuti alles. Õhtupoole kui kõiki hobuseid veel üle puhastasin oli tema aga pikali maas ja arvasin algul et lihtsalt magab, aga siis hakkasin pilti kokku panema, hommikul tampis ka jalgadega kõvasti vastu maad ja kogu see käitumine täna. Kirjutasin Jefile ta tuli töölt ära veidikeseks ja vaatasime koos üle, segasime talle ka õhtusöögi sisse õli mida tiirude korral sisse voolikutega joodetakse aga sedagi sõi paar ampsu. Nüüd night checkil vaatangi kui endiselt hein ja sööt alles on ikkagi miskit viga. Loodame parimat :)
 Täna rääkisime Jefiga või noh tema lobises sellest eelmisest groomist. Et minuga kuidagi nii naljakas, ta korra mainis et pean laup ja pühap õhtuti söötma ka tiined märad ja ta venna hobuse kes nende hoovis elavad, ehk kaks maja tallist eemal, ja siis ta täna ütles et aa ja täna õhtul pead sa söötma ka.. Ja siis ma segasin vahele et ma tean jah :D Et eelmisele groomile vahest ütles mõnda asja 50 korda ja ikka ei saanud aru/ ei jäänud meelde.

Mu jutu mull läks katki, kuna terve perekond tuli seda hobust vaatama ja ma kappasin ka kohale. Seega jääb nii :)







Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!