15.04 Belgia

Hhuuh, no mis sa teed kui blogimine pole minu asi ja ennast sundida ka päris ei taha. Aga mul on täpselt 25 minutit aega night checkini ja panen kõik LÕPUKS kirja.

Vahepeal olen juba peaaegu kaks nädalat tublisti tööd teinud. Olen endiselt super rahul :) Kes siis ka veel ei tea, siis vahepeal jõudis minu juurde ka minu hobune, niiet nagu Jef ütles, terve pere ongi koos :)
 Töö läheb iga päevaga kiiremini ja olen harjunud asjad kiirelt ära tegema sest niii palju on teha, aga siin on tihti ka olukord kus mõtlen et mis siis nüüd? Kõik sai nii kiirelt tehtud. Tihti genereeringi mingeid ülesandeid endale mida ilmselt keegi varem teinud pole ega mõeldud sellele, et parandada miskit võiks. Enamasti on hommikud kiiremad ja tegusamad, ning olenevalt päevast peale lõunat suhteliselt lebo. Enne võistlus päevi peab eelneval õhtul kõik hobused ära pesema, see on näiteks selline asi mis iseenesest pole füüsiliselt raske ega aega võttev, kuid lihtsalt see protsess ise on mulle nii vastumeelne et vihkan neid päevi :D Kes ei püsi paigal kes ei lase nägu pesta, ja siis lõpuks ise oled ka ligumärg :D
 Endiselt mega-mega meeltmööda on see, et iseseisev olen siin. Kõik minu vastutusel, mind usaldatakse ja pean kohati ise kõike planeerima. Mulle öeldakse enne lõunat asjad ära, ja ma ise arvestan millal teen mida.
Toon värskelt meeles oleva peale lõunat oleva osa.
 Kõigepealt tõin hoovis olevast tallist Juli hobuse ja pesin ta ära ning panin solaariumisse. Seejärel viisin Carefulli karuselli ja võtsin Kyara välja ja klippisin (pügasin) ära ta jalad. Seejärel klippisin ära ja Fabioni ( Jefi venna hobune) jalad. Jalutasin Kyaraga veidi maneezis ning oligi kell saanud 15, ja oli viimane aeg tuua hobused tuppa. Täna oli hommikupoole vihmane ning pärast päikseline ja tuuline ja see tõi hobustesse täieliku kevade tunde ja kõik olid justkui metsistunud. Peale hobuste sisse toomist puhastasin iga hobuse ja pesin jalad ära. Siis tuli juba söötmise aeg, ning peale seda käisin Lassut kordetamas :)

Vahepeal oleme ka vist kolm korda võistlemas käinud. Läinud on väga hästi. Ja jällegi kiidetakse samade asjade eest, mis Saksas minu puhul meeldis. Olen rahulik, stabiilne ja positiivne võistlustel :D Jef sai vahepeal võistlustel pahaseks kuna Kyaraga oli väga hea ajaga parkuur ja kõik oli super, aga viimane takistus tuli maha, ja see polnud tema sõnul esimene kord. Ja siis ta seal pahurdas, mitte minuga aga oli näha. Ja siis ma vaatasin otsa ja naeratasin, ütlesin läbi naeratuse, et kui sina mossitad siis mina mossitan ka :D :D Ja rahustasin vaikselt maha. Minu jaoks on soojenduse hüppamine kõige raskem osa, enne seda peavad nemad mind rahustama :D Siiski on keelebarjäär ja Belgia on väiksem riik ja kõik groomid enamasti teavad üksteist, mina võhivõõras seal tulen midagi asjatama :D Aga eks ajaga saab paremaks :)


Christianist ei saada ka siin üle ega ümber. Nad kohati nagu austavad mind ekstra palju just seetõttu, et olen tema juures varem tööd teinud. Kui mitte iga päev, siis üle päeviti kindlasti mainitakse seda. Et ala kuidas seal tehti ja kui hüppamine on siis koguaeg korrutavad, et ma kindlasti ikka vaatan neid viltu kuna ei hüppa nii kõrgeid nagu tema seda tegi. Või et Christiani juures nii ei tehtud, aga meie teeme, oli täna kui panin abilatte maha. Ja seda mitte halvaga vaid justkui ennast maha tehes ja kinnitades iga päev et nad ikka hulga madalam klass kui nemad olid Saksamaal.

Panen nüüdsest kui tulevad ''killud'' nende poolt kirja blogi lõppu. Neid peab kirja panema, muidu ununevad :D

* Raadiost tulevad tüüpilised power hit radio laulud ( shimmi shimmi) ja kõlab küsimus : 'kas teil ka Eestis sellised laulud on/ tuntakse selliseid laule?'
* Poes hakkliha korvi pannes küsiti, kas tean et see tuleb valmis teha?
* Kuskilt lausest käis läbi ''square'' ja mina hakkasin võistlustel treikude vahel laulma spongebob squarepants laulu (käsnakalle kantpüks) ja siis kõlas küsimus, kas meil ka Eestis seda näidatakse?

Nendest küsimustest ja minu reaktsioonide järgi on tulnud meil ka selline ''inside joke''. Kuna ma neile korduvalt kinnitasin, et Eesti ei ole mingi väike iglu keset lagendikku vaid nagu päris riik, siis nüüd küsivad nad selliseid asju pigem naljaga.. ma loodan :D

Megamegamega tore on, mulle öeldi et olen neile pereliige ja tunnen seda ka ise. Läbisaamine on väga hea ja kõik super. Kuna eelmine groom lahkus Jefi tüdrukuga mitte läbisaamise tõttu, siis alguses muidugi kartsin, et ehk ongi printsess ja tulevad minulgi jamad. Aga tegelikult on ta mega tore, ja aitame üksteist ja seletan talle vahest ka nö elutarkusi miks midagi tehakse, sest ta lihtsalt teeb, aga tegelikku põhjust nagu ei teagi. Lobiseme ja jutustame nii palju kui aega tööl, ja on näha et Jefil ka suur kergendus see, et saame hästi läbi :) Ema ja isa on samuti väga toredad, iga päev kui lähen Lasuuri juurde või üldse teise talli mis nende maja hoovis, pean mööduma nende suurtest köögi akendest. Ja nad suhteliselt tihti istuvad seal, siis alati kui tulen on kõigil näod kõrvuni ja lehvitavad kogu jõuga :P















Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!