Esperance 26.01

Esperance reis

Esperanace oli meie mõlema must go asukoht Austraalias. See koht on ju tuntud oma imeliste randade järgi. Kui oli pikk nädalavahetus Austraalia päeva puhul võtsime selle tripi ette. Majutuse võtsime airbnb-st. Sõit oli pikk ja praktselt kogu päev läks sõidu alla. Mina polnud kunagi nii pikka otsa sõitnud, seega omamoodi kogemus. Tegime küll peatusi kuid sõita oli 6h siis ei tahtnud kauaks toppama jääda, et enne pimedat ikka kohale jõuaks.

Esimesel päeval käisime Esprance linna äärseid ookeane juba vaatamas. Olid imeilusad nagu oskasime arvata, aga eks läbi pildi ei saa ikka seda reaalset kogemust. Lisan lihtsalt pildid :D

Olime sõidust üsna väsinud ja läksime üsna varakult ka oma majutusse ja tahtsime järgmiseks päevaks välja puhata.
Järgmine päev oli sihiks Lucky Bay. Sinna oli ca 40 minutit majutusest sõita. Alustasime üsna varakult et päevast maksimum saada. See on selline suur rahvuspark, kus on siis kuulus imeilus rand, kuid ka mõni teine eraldatum rannake ja kohad kus saab kämpida ja varjualused söömiseks jms. Esimesena läksime siis randa. Selle rannajoone pikkus tundub meenutades lihtsalt mitmeid kilomeetreid pikk, sest muidku tammusime ja tammusime aga lõppu ei jõudnud :D Seal oli siis esimene rannajoon kus kõik olid maasturitega sõitnud, pannud püsti varjualused ja käisid siis surfamas/ujumas ja chillisid niisama. Siis oli kividega eraldatud vahekoht ja edasi sealt oli totaalne privaatne rand. Seal ei olnud meie sinna jõudes mitte kedagi – küll aga meie järgi tulid osad uudistajad ka sinna vaatama. Natuke sulistasin jalgupidi sees, ja siis umbes pooleks tunniks ehk viskasime kividele pikali ja päevitasime. Siis oli korralik fotosessioon vees ning jalutasime tagasi. See on kogu mu mälupilt rannast :D Aga ometigi kulus seal meil ca 3h. Kuna ilm oli mega mega kuum siis tahtsime veidi süüa ja päikse loojanguks tagasi minna.

Ma ülejäänud teksti asendasin piltidega. Aga minu ahviaju siiski alahindas Austraalia päikest ja veetsin terve päeva bikiinidega rannas ilma päiksekreemita. Mul on siiani need randid väga tugevalt alles, ja sellest on möödas kaks kuud :D

Esimene vill läks katki ja nahk tuli maha.. :D