28.07 Saksamaa

Taipasin just, et 9 päeva pärast saan juba 18! Wohoo! :)

Hm, vahepeal erilisi muutusi toimunud pole. Eile aga tulid Carolin ja mees kes bokse teeb tagasi puhkustelt, seega hommikud on kiiremad ja saame muude asjadega tegeleda kui boksidega. Nädala alguses tuli ka uus/vana hobune. Ta oli siin ka kunagi varem, aga nüüd oli pikalt paarituses. Nimelt on see täkk nüüd selle hooajaga paaritanud umbes 500 mära. Päris ulme number. Kokku pidavat tal järglasi olema ca 2000. Peale paaritus hooaega läheb veel aega enne kuniks hakkab päris normaalselt ka käituma. Hetkel kõnnib kahel jalal ja ootab et iga nurga taga on see märake kes teda ootab. Iga hobune kes boksist välja tuleb, on vaja üle vaadata ja muidugi hirnuda üle talli.Sõites aga megavinge, ta on väga suur, ja sama suured on ka ta hüpped. Nimelt valmistubki Christian temaga MM-iks. 

Eks endiselt on füüsiliselt kohati raske, aga samas mulle nii meeldib see töö, et ei kurna emotsionaalselt. Üks töökaaslane, minu tallist, mu kaas groom on aga ainus mis siin stressi meile kõigile tekitab. Nimelt on ta siin juba olnud üsnagi pikka aega, ja muutunud laisaks. Kaob vahetevahel pooleks tunniks-tunniks, naaseb jäätis käes ja naeratab suurest rõõmust. Istub telefonis, ja kui teebki midagi, siis leiab need kõige sel hetkel ebavajalikumad asjad mida teha. Eks me saame ikka hakkama, ja lihtsalt tuleb topelt pingutada, kuid selline asi võtab tõesti palju töö tahet maha, kui sa ise higimull otsaees, selg valutab, jalad kanged rassid, ja teine lihtsalt istub ja jäätist sööb, kui teil mõlemal tööaeg tiksub. Õnneks läks ta aga teise talli sõitjaga võistlustele kaasa, ning järgmisel nädalal naaseb. Kuna Caroline on siin, siis pole kahekesi olla siin nii hull, eks töö koormus jääb siiski samaks kui meid kolme asemel kaks, sest ka kolmekesi olles töötavad ainult kaks :)
Üks õhtu just kui olime lõpetamas ja ma viimast hobust jalutasin, tuli maneezi kõlaritest laul ''Everithing I do, I do it for you'' (Kõik mis ma teen, teen ma sinule), seda laulu kuulates, meenus kelle/mille jaoks siin raban, miks siia tulin jne. Nimelt kui keegi veel ei tea, siis minu tuleku põhjuseks ja motivaatoriks on minu hobune :) Eks on erinevaid hobuse omanikke, on neid kes emmedel-issidel silma pilgutamata kõik hirmkallid asjad kinni maksta lasevad, ja on ka neid, kes pingutavad, ohverdavad oma suve selleks, et pakkuda oma hobule parimat :)

Igatsen kodu, tahaksin kooli, ja tahaks ratsutada :)
25 päeva veel :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!