Elust ja olust Sveitsis

Heiheihei!

Vahepeal on päris palju asju toimunud seega oleks õige aeg blogida.
 Kolisin vahepeal talli. Ülemisele korrusele ehitati tuba koos duššinurgaga. Trepp läheb riietusruumist üles ning seal on mu väike esik ja duššinurk. Sealt edasi tuleb mu tuba, mis on enam kui hästi möbleeritud. Mul on kirjutuslaud, suur riidekapp, diivan, voodi, telekas ja riiulid.
  Hetkel on kogu pere ja neli hobust Belgias võistlustel. Mina jäin üksi koju koos 4 hobusega ( pluss veel ponid ) ja ütleme nii, et päevad on päris igavad. Tööd lihtsalt ei ole :D Ma nüüd ei teagi kas peaks kurtma või pigem olema õnnelik et vahepeal saab lebotada. Päeva tegevusteks on kõik tallitööd (boksid, vabakas,söötmine jne) ja siis nende nelja hobuse jooksulindile panemine. Kaks nendest peavad seal ka traavi tegema, siis pean olema kõrval, et oleks 6min sammu, 15min traavi ja 7min sammu. Hoolitsemaks, et mul liialt üksildane siin olla ei oleks, siis jätsid nad minu suurel soovil oma koera mulle talli, kellega nende majas elades iga õhtu jalutamas käies juba suure sõpruse saavutasin. Niimoodi ma siis hetkel elangi, oma tööga kus 1h teen tööd ja kaks tundi magan :D
  Täna oli mul vaba päev, ja käisin Zugis. Käisin ripsmetehnikus ja tuulasin veidi niisama linnapeal ringi. Ilm oli niivõrd ilus, et oleks patt olnud seda mitte kasutada. Päike paisis ja väljas oli väga soe! Mitte nagu teil Eestis :P
 Eelmisel vabal päeval käisin ma rongiga siit veidi eemal olevad suures suures kaubanduskeskuses. See on selline 1,5-2 x ülemiste keskust. Mul oli väga vaja osta soe talvejope ja talvesaapad. Vahepeal nimelt läks meil juba külmemaks ja tuli kaheks päevaks paks lumi maha ja selles hoos neid ostma läksingi. Kuid kaks päeva jõudis lumi olla, kui juba kuum päike kõik kuivaks sulatas, ja tõesti kuivaks mitte nagu Eestis, et jääb sopane ja lägane maa kuni uue külmani.
 Vahepeal veendusin et mul mingi kerge must needus siin olles peal, nimelt käisime siis peale lõunat hobustega lühemal maastikuringil. Kodust umbes 500m kaugusel, autotee ääres jalutades (mina olin tagumine, olime kahekesi) Tuli minu seljatagant Tesla, ja kuna ma teda ei kuulnud, siis ei osanud valmis olla selleks, et auto sõidab minust 20cm kauguselt mööda, ja lõi auto küljega mulle vastu jalust, ja minu jalg lendas kõrgele hobuse pea suunas. Hobune ehmatas, mina ehmatasin, kuid lõppes asi õnnelikult ja midagi ei juhtunud. Autojuht sõitis edasi, kui poleks miskit juhtunud, kuid pauk oli tegelikult üsna kõva. Loodan vaid, et ta autol kena pruun triip/mõlk nüüd on (jalus oli pruun).

* Esimene kuu Sveitsis - telefoniarve 72€ (Y)
* Joel sõitis täna Belgias noorte hobuste klassis kahe hobusega ja ühega neist võitis klassi.
* Tallis puudus 4 päeva wifi, teadmata põhjustel see kadus ja IT mees lasi sõna otseses mõttes meid kõik need päevad üle ja ei tulnud kohale. Suurest tüdimusest seda kannatamast ma näppisin ise kaableid ja sain asja toimima :D
* Jõuludel on siin traditsioonid veidi teised. Meierskappelis on üks kogukond mehi kes järjest igas majas käivad juttu ajamas ja jagavad pähkleid ja piparkooke. Kui sa neid ei soovi, pead neile varem teada andma, muidu tulevad igasse majja. Kui soovid, siis jäetakse ukse taha kott koos kirjaga iga pereliikme kohta mis keegi see aasta hästi/halvasti teinud. See peamiselt lastele, ja siis annab jõuluvana igaühele kommipaki vms. Teevad need mehed seda täiesti tasuta, traditsiooni mõttes, kuid iga pere siiski neid ''välja juhatades'' laste silme alt ära minnes annab mingi raha selle eest. Peale seda oli meil aiamajas pidulikum õhtusöök kus sõime traditsioonilisi Sveitsi toite, ning nende jaoks oli ka spetsiaalne grill. Istusin pere ema ja isa vahel ja nii nad siis mind õpetasid ja tutvustasid erinevaid toite ja kuidas miskit grillil teha.

Kõik kellel eksisteerib snapchat ja mind seal ei ole siis võite mind lisada, igapäevaselt palju pilte ja juttu :) - annabeltruumaa


Moulon - meie uus hobune

Boksist välja ulatuv osa


Üks õhtu oli minu ideel perega filmiõhtu, vaatasime Frozenit. (nad polnud keegi näinud)






Linna jõulutraditsioon


Tallikiisu


Tänane ilm, 07.12

Kaubanduskeskustes puutetundlikud seinad


Zug







Jalutus - jooksulint





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!