Ja siit ma lähen!

Hei hei!
 Siia blogisse hakkan kirjutama oma elust ja tegemistest töötades välismaal. Hoian kursis teisi oma tegemistega, jagan muljeid ning kirjutan, et ka endal oleks hiljem hea meenutada, head lugemist!


25.06.2016 kell 16:35 väljubki minu lennuk suunaga Tallinn - Düsseldorf. Düsseldorfist sõidan rongiga edasi Marli, ning seal asubki minu esimene töökoht. Minu tööks on olla kodu groom, ehk teen kõik tavapärased tallitööd, panen hobused sõiduks valmis, sõidan hobuseid vajadusel soojaks, söödan, karussellitan ja hoolitsen igat moodi. Talli omanik on Christian Ahlmann, temast tallist ja tegemistest saate lugeda siin. Christian on maailmas top 10 seas takistussõidus. Ta osaleb ka olümpiatel ja on nomineeritud ka Rio olümpiale, minu teada ka läheb, eks saan varsti teada :)
 Emotsioon enne minekut on veel rahulik. Loomulikult pabistan veidi, et kas saan ikka hakkama, kuid tuleb jääda positiivseks. Samuti saab see olema mu esimene välisreis üksinda, kuid usun et saan hakkama, kogemust on.
 Pilt tallist
Mõte minna välismaale tööle, tuli mul tegelikult juba sügisel. Eestis ei kujutanud väga ette tööd, millega sooviksin oma suve mööda saata. Ei kujutanud ette end poemüüjana või kiirtoidu kohas töötamas. Marilyn aga soovitas mulle, et minna Saksamaale, rääkis mulle kuidas seal on ja olin koheselt kindel, et see saab olema minu suvi, ja siin ma olen :) Seega tänud Marilynile:))

Niipalju siis enne reisi, järgmise postituse teen interneti ühenduse korral juba rongis Düsseldorf - Marl suunal :)

Annabel
22.06.16



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!