26.06

Minu esimene tööpäev :)

07.30 saime tallis kokku mina, Laura ja Braden. Laura on samuti kodu groom ning Braden on sõitja ja groom. Meie ja homme peaksid mõned minu jaoks uued inimesed samuti tulema. Meie töötame siis Christiani põhi hobuste tallis, selles kõige ilusamas :)

Esimesena andsime ette heinad ja osadele hobustele siis hein võrku. Seejärel võtsime igalt hobuselt boksis maha pinded, asetasime need iga hobuse oma kohale ja panime ilusti kokku. Seejärel need hobused kes peavad karuselli minema. Kuna tallis on üks mära(emane) umbes 6 ruuna ja ülejäänud kõik täkud läks sellega kaua aega, täkud ei tohi olla kõrvuti. Minu jaoks väga üllatav oli see, et täkud on siin sellised, et kui ei näeks siis ei arvaks, et nad seda on. Väga rahulikud, mõistlikud ja kuulekad. Samuti oli minu hoolealuseks üks ruun, Hui Buh, tal on hetkel mingi haav/vigastus täpselt aru ei saanud ja tal on range reziim - kaks korda päevas 5 maneezi ringi käekõrval. Jalutasin tema, ja ühe teise ruunaga samuti.
 Hiljem kui sõitmiseks läks, pani Laura hobuse valmis, Brydon kordetas ja mina tegin hobuse peale sõitu korda. Vahepeal tegin ka muud tuhatmiljon asja, kuid kõike kirja panema ka ei hakka :)

Kell 12-15.30 oli lõunapaus, kuid kuna läpakas on endiselt Eesti aja järgi, siis jõudsin talli tund aega varem. Ei hakanud tagasi tuppa minema vaid aitasin Laurat. 15.30 hakkasime taas heinu ette panema, kõik nagu hommikul. Seejärel panime hobustele selga tekid ja pinded jalgadele.
 Kui oli umbes 40 minutit müslide söötmiseni aega, näitas mulle Laura veel kus neil mis asub ja mis süsteemidega. Söötmisel samuti Laura seletas mulle kõik ära ning mina jagasin mashi ja mineraale, tema müslisi.

Olen talliga rohkem kui rahul, olgugi et oli alles esimene päev, on kõik siin olev väga super. Tiim on väga sõbralik ja tore, sõitja pidi olema samuti väga tore, kuid kohati äkiline. Hobused on väga kuulekad ja toredad, tall ja muud tingimused on samuti vapustavad.




Tall tagant vaates, aknad on hobuse boksides.

Metsikud jänesed talli taga


Vasakul tall kus mina töötan, keskel teised tallid ning karusell, paremal Christiani maja

Minu talli vahekäik

Hetkene lemmik Hui Buh

Noorhobuste tall

Täna viis hommikupoole Nicolas mu toidupoodi, kuna oli pühapäev on siin kõik suuremad poed kinni, ja sain vaid väiksesse supermarketisse minna, et osta hädavajalikumad asjad. Toit on kallim kui eestis, ja raske on osta asju kui peale hinna midagi aru ei saa :D




Homme alustame kell 07.00 ning on raskem päev kui oli täna, nädala sees tihedamad graafikud ja homme kohal ka Christian :)







Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!