25.06


Niisiis, alustan reisi algusest. Tallinn - Düsselforf lend sujus väga ilusti ja probleemivabalt. Lend raputas ainult palju, ja sellega kaasnes ka mu kõrvalreisijast noore ema tagasihoitud pisarad hirmust alla kukkuda, aga see selleks. Düsseldorf Weeze jõudes küsisin infost bussiliikluse kohta, ja mulle prinditi leht kus kirjas kõik rongiajad, peatused jn. Läksin bussi ootama ja sellega saingi rongijaama ligi. Välismaale kohaselt on kohalikud väga abivalmid ja üks noormees kes minuga sama bussiga sõitis küsis kohe bussist väljudes kas vajan abi, ning juhatas mu rongijaamani, sealt astusime koos ka rongile ning asusime oma teed.
 Düsseldorfis istusin kiirelt ümber rongile mis tõi mu Marli. Marlis ootasid mind ees juba Laura ja .. mingi noor poiss kelle nimi meelde ei jäänud. Tõid mu talli, ning neil oli veel vaja talli minna, et hobustele tekid selga panna, seega panin kohvrid oma tuppa ja läksin nendega koos talli. Aitasin tekke selga panna ning tutvusin veidi tallidega, nimelt on siin kolm erinevat talli, kaks noorhobustele ja märadele kes varssadega? pole kindel. Ja üks siis Christiani põhihobustega, ehk hinge kinnivõttev tall.

Minu tuba on tagasihoidlik kuid kõik vajalik olemas. Suur voodi, kaks riidekappi, kööginurk ja vannituba. Kõrval ruum on pesuruum ja natuke edasi samas hoones tall

Homme 7.30 olen juba tallis, õpipäeval seega tänaseks kõik. Pildid homme :)

Cheers!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!