Lend Austraaliasse

Imelised igavesed lennud

See on nüüd küll üsna õige seletus meie lennureisile. Reisi kestuseks oli algselt 24,5h (millest sai 27h) ja selle sees kolm lendu. Tallinn – Taani – Doha – Perth.
Algas reis hästi ja rahulikult. Isad tõid meid lennujaama, andsime ära pagasi ning võisimegi alustada oma teekonda. Lend Tallinn – Kopenhaagen möödus hästi, ja lend oli vaid alla tunni pikk. Taani jõudes oli meil ca 3h aega lennujaamas chillida uue lennuni. Lennujaam oli nagu tõeline kaubanduskeskus, kui poleks kõikjal lennujaama silte. Võtsime juua ja natuke snäkke ning tegime korraliku photoshoodi. (kohustusliku :P)
JA SIIS, tuli aeg liikuda Doha lennuki peale. Seal kutusti blokkide kaupa inimesi järjest, meie olime nr 4-s seega üsna viimaste seas. Istusime üsna ees – 16-ndas reas. Istusime siis kõik maha, inimesed peal, kõik valmis ja tuli tehniline rike. Midagi seoses elektrisüsteemiga. See kogu jant läks niivõrd kehvasti, et istusime lennukis kaks tundi. Juba esimese tunni möödudes muutusin ma veidi murelikuks. Nimelt Dohas oli meil kahe lennu vaheks 2h20min. Ja kui ka teine tund istutud sai kohapeal seisvas lennukis, siis olime üsna kindlad et nüüd tuleb veeta öö Dohas ja kogu reis läheb veidi nässu. Lõpuks saime aga liikuma. Vaatasime terve lennu aja tahvli pealt maakaarti, kus näeme kus asume, kui kaua veel sõita, kilomeetreid ja kiirust. Piloot andis samuti ikka armuliselt kiirust, vahepeal oli 1040km/h juba :D Jõudsime Dohasse nii, et järgmise lennu väljumiseni oli ca 30minutit. Käisime läbi pagasi kontrollist, ja siis ootasid juba kohalikud muhamedid igal pool juhendmas. Lasi meie pileti kuskilt läbi, näitas kuhu poole minna, küsisin, et can we make it? Ütles meile yes, ja me juba jooksime :D Konkreetselt suures suures lennujaamas ühest otsast teise, ja me jõudsime! Kogu lendu lükati veidi edasi, et ka meie ja mõned kaasreisjad hilinenud lennult ikka peale jõuaksid, success!! Eks äärmiselt kohutavaks selle kõige puhul oli see, et esimene lend oli koos hilinemisega kus lennukis istusime 8h ja nüüd kohe otsa 11,5h lend. Lihased olid Perthi jõudes mega valusad, kaks kanget jõudsid aussi :P
Maha tulles oli nägude kontroll, ja siis saadeti kohe kõik pardalt tulnud eestlsed (ca 7-8tk) pildistama. Mitte et me oleks seal nüüd kambaga photoshooti teinud, vaid tehti nägudest pilt, võeti sõrmejäljed ja lasti edasi. Siis läksime lindi juurde, kus pagasid skoorida saab. Silmitsesime ja ootasime oma kullakesi, kuid kuidagi neid ei leidnud. Ja siis kuulsime kõlaritest ’’Attention, Miss Annabel Truumaa and Miss Marilyn Uusna please come.. blablabla’’ Okei, veits paanika, leidsime turva kes meid nõutud kohta suunas. JA SIIS, ’’Sorry your paggage did’nt arrive’’. Ehk meie pagas polnud nii väle kui meie, ja hilinemise tõttu ei jõudnud need Dohast edasi. Olime rampväsinud ja ei osanud väga kuidagi reageerida, meile anti 150dollarit konpensatsiooni, täitsime paberid ja andsime oma esmase ööbimiskoha aadressi, nad toovad pagasi ise kohale. Mis siis ikka, tulime lennujaamast välja, trippisime hostelisse. Sättisime end veidi sisse, ja käisime ruttu poes. Kell oli selleks ajaks üsna palju, kuid õnneks on hostelist 700m kaugusel 24/7 lahti üks üsna okei valiku ja suurusega pood. Ostsime esmased söögid ja tulime tagasi, sõime ja läksimegi magama. Milline luksus on magada jalad välja sirutatult! :O Hinnad olid ehmatavalt kallid, kuid eks mingi osa määras sellest ka dollar, euri kurss väiksem, sellega peab harjuma.

Vana hea - imeline lennuki gurmee

Aga kisub juba pikale, varsti jälle!