29.01 Šveits

Long time no seen?!

Alustuseks ütlen, et pika pausi põhjus on tegelikult see, et mul pole väga millestki kirjutada. Kõik aeg on üsna samaviisi möödunud.
 Nüüdseks on mul jäänud veel 8 päeva ja juba olengi teel tagasi oma argiellu - koju. Emotsiooniid on juba väga segased. Ma pole varem kuskil nii kauaks olnud, ja nüüseks on siin täiesti tavaline tunne, mitte just kodune kuid mitte ka enam nii võõras. Saan iseseisvalt hakkama erinevates linnades käimisega, poes tean mida kust osta jne. Kuidagi kõik on nii paika loksunud ja olen nii siia sulandunud, et imelik tundub siit nüüd lahkuda.
 Vahepeal on meil 3 hobust maha müüdud. Üks võistlushobune ja kaks poni. Seega tööd on nüüd veel vähem ja parematel päevadel on mu lõunapausi pikkus 5h :D :D Tundub pikk aeg, aga kuna mul on tegelikult üsna palju asju mida teha/korraldada siis kulub aeg ära. Olen teinud ära kõik koolitööd, praktikapäeviku ja organiseerinud ka näiteks Lasuuri transpordi tagasi kooli:)
 Ühe positiivse ratsutamiskogemuse paneksin ka kirja. Siin on üks hobune,kes oli kunagi ammu Joeli võistlushobune, kuid nüüd rendib teda üks vanapaar. Nende ratsutamisoskus on üsna kesine, kuid saavad hakkama ja mingeid probleeme pole, kuid nad sõidavad igapäevaselt thiedemanni ratsmega. See on muutnud hobuse väga kangeks ja enamasti lihtsalt istub suulise otsas.
 Üks päev oli neil aga perekondlik põhjus ja nad ei saanud talli tulla. Hobust pakuti mulle sõita, ja olin nõus. Otsustasin libiseva kasuks ja läksin sõitma. Sõitsin koos teise tüdrukuga kes  siin töötab, ja pereema oli samuti tallis. Tundsin, et hobune toimis ülihästi, kuid kannusest tundsin veidi puudu, kuna hobune tuimaks surutud. Ta tegi koostööd üllatavalt hästi, ja libisevaga sain palju mängida - võtta ja anda. Peale trenni öeldi, et hobune nägi suurepärane välja ja niimoodi väga teda nähtud pole :D Järgmisel hetkel rääkisid sellest juba kõik teisedki, kes kohal polnud. Ei teinud ma seal seljas miskit imetegu, aga lihtsalt hoopis teine hobuse koostöö kui tavaliselt. Järgmisel päeval läks siis naine kes temaga alati sõidab ratsutama, ja kui ma platsile läksin. ütles, et hobune on täna nii hea ja kerge, mida sa tegid :D Ja nüüd neljapäeval jätab hobuse taas mulle sõita:) Ehk saan mingeid pilte sõitmisest, siis saan need ka siia panna.
 Olen ka kahel korral nüüd käinud nende juures pidulikel õhtusöökidel. Ühel korral pereema õe juures koos tema perega, ja siis  kogu perega seal kus vanasti elasin. See oli hästi armas õhtu, istusime kaminaruumis ja perekond casually jootis mu täis. Aga see selleks, nad olid väga toredad ;) Lauas tuli jutuks et 2 nädala pärast lähen koju (siis oli 2 nädalat) ja kui teised sellest kuulsid, enne kui midagi jõudsin öelda kinnitas ema, aga ta tuleb tagasi :D Nimelt plaanib mind millalgi ikka tagasi kutsuda, kui näiteks nädalaks abi vaja vms.
 Ühesõnaga olen natuke väga kurb, et siit nüüd peagi lahkuma pean. Kõik hobused on nii omad, rääkimata veel inimestest. Tunnen, kuidas mind on väga omaks võetud sest mulle räägitakse kõike, isegi asju mida ma ei tahaks kuulda :D Väga isiklikke perekondlikke asju jne.

9 päeva :(









Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!