04.01 Šveits

Aeg liigub niiiii kiiresti!! :O
 Kui alles sain veel lugeda, et kuu, kaks kuud v poolteist veel siin alles, siis nüüdseks saan juba seda päevades öelda. Ma küll ei tea 100% kindlalt kuupäeva mil koju saan, aga siiani arvestan 1. veebruariga, vno sinnamaani olen lubanud olla. Mul tõesti pole nädalad kunagi lennanud sedasi nagu siin.
 See, kes siia peale mind tööle asub saab küll ühe suurepärase tiimi osaliseks. Iga päev ikka imestan. Kõige olulisem oskus neil, on see, et nad saavad aru kui midagi on halvasti v oled õnnetu ja siis nad tulevad ja lahendavad selle. Nimelt oli meil üks jama siin korraks peale aastavahetust. Ema saatis mulle pika sõnumi õhtul, kus seletas omapoolse seisukoha ning kinnitas, et nad on minuga väga rahul ja õnnelikud ja homme on uus päev:) Hommikul tuli talli ja kallistas mind:') Mingi suur jama vms polnud, aga ma ei hakka seda siin lahkama. Kõik on nüüdseks korras ja see oli rohkem selline miss calculation nende poolt.
 Minu jaoks kõige harjumatum ilmselt on siin see, et teistes tallides on see ratsutaja olnud just see kelle ümber sabistatakse ja piltlikult kikivarvul käiakse ja noh saate aru ikka :D Aga siin on kõik väga võrdsed ja aitavad kõik üksteist.
 #storytime  Täna näiteks on päev kus siis terve päev sajab, kohati seenekas ja siis viskab jälle padukat vahele. Ja kuna ma mäletasin viimasest korrast kui selline ilm oli, siis ratsutaja peale viimase hobusega talli tulemast võttis kindad käest ja no käed olid nagu vannist tulles.(ta ei käi hobuste ratsutamise vahepeal tallis) Siis täna ma läksin hobust platsile viima ja panin tasku talle uued kindad. Kui ma need taskust välja võtsin siis see nägu oli lihtsalt.. No hakka või goprod otsaees kandma :D Ja hiljem kui pereema nägi, et ma Joeli kindaid kuivama panen ütles et nii armas minust et mõtlen selliste asjade peale. Minu arvates loomulik ju, et mõtlen ka ratsutaja heaolu peale mitte ei tiirle mu elu hobuste heaolu ümber :D
 Hmm mis siis veel vahepeal olnud on, jõulud ja av? :D No minu jaoks pigem jäid vahele :D Jõulud olid tegelikult toredad, mulle tuldi õhtul järgi ja seal oli juba kõik valmis. Pokaal valati kohe täis ja läks tähistamiseks. Jõululaud on 100% teine. Algul oligi siis suur sööma. Laual oli kaks sellist väikest alust mille peal siis igaüks meelepärast liha endale küpsetas. Põhiline oligi lihavaagen (toore liha), ahjukartul, hästi palju erinevaid kastmeid, mereannide vaagen, marineeritud küüslauk; sibul; pipar; kurk;tomat.

Pilte toidulauast muidugi tabasin teha suht siis kui sööma lõppenud oli :D




Team❤️ Vasakult paremale siis : Melk (Martina elukaaslane), Andrin ja Livia ( Martina lapsed ), Martina ( Susanne õde ), Joel ( ratsutaja ), Rene (pereisa), Susanne (pereema) ja Lionel ja Noe on siis Susanne ja Rene väiksed pätid:)


Ka minul käis jõuluvana! Sain kingiks soojad ratsasaapad, kuldsed nimeripatsid mis valjaste külge käivad ja nende peale Lasuur graveeritud:')) , isetehtud küpsiseid ja mett:)




Aastavahetusel sõitsid nad terve perega ära ja olin üksi tallis, kell 00:00 käisin siiski korra väljas, ja kuna tall on veidi mäe otsas siis oli täitsa hea vaade, korra vaatasin üle ka olukorra tallis - hobused olid kõik oma õuealadel ja vaatasid rahulikult rakettide poole :D - korras ja sai magama tagasi minna :)







Et millega vaba aega sisustan?







Hästi lahe on siin see, et rongidel on sellised laste alad, seal on pallimeri ja liumägi ning legode nurk.


Igatsen vägaväga kodu!!
Cheers:)





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

28.01 Austraalia ilmast ja päiksest

Back on track :) Belgia

Kuskil miskit toimus!